srijeda, 11.01.2012.

She rocks to the East, she rocks to the West

Bok sretan



Nije me bilo nekoliko dana, no evo kombinacije koju sam danas nosila sretan Nakon više od pola godine napokon sam nabavila crni tuš. Ovaj put sam se odlučila za Essence crni tuš u gelu i zasad sam zadovoljna. Lako se nanosi, intenzivan je i relativno dugotrajan. Također, prijateljica mi je prije nekoliko dana otkrila jeftine grilonke začuđujuće dobre kvalitete - ima ih u većim DM-ovima, DM-ova je marka i pakirane su u prozirne vrećice sa breskvastim dijelom i dođu oko 25kn. Imaju 70 dena i skoro skroz su neprozirne. Postoje i u verziji od 200 dena, koje su jako debele i potpuno neprozirne kao tajice i po cijeni od četrdesetak kuna.

Čitamo se!

B. fino

Robica: kaput H&M kids; majica i remen Zara Kids; suknja H&M; grilonke DM; cipele Deichmann; prsten Stradivarius; sunčane naočale vintage

050

057

058

067

076

080

090

098

094

- 18:40 - Komentiraj (27) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.