srijeda, 04.01.2012.

I know you'll never bring me flowers. Flowers, they will only die

Bok sretan



Jučer sam cijeli dan izrađivala ogrlice i popravljala stare. Na fejsbuku ste vjerojatno vidjeli fotke sretan. Ovu kombinaciju sam nosila jučer navečer i nisam mogla izdržati pa sam odmah stavila jednu od ogrlica. Bio je to tmuran depresivan dan, po statistikama najdepresivniji u godini pa sam odlučila obući crvene hlače i unijeti malo boje u sivo raspoloženje.

Večeras poslije plesa imam dogovoren pravi babinjak s curkama s plesa, veselim se tome zubo

Čitamo se!

B. fino

Robica: kaput (skraćen) i hlače Zara Kids; čizme (skraćene) Bershka; kardigan i prsten (prefarban) H&M; bluza SHS; torba LV; ogrlica vintage (popravljena)

061

056

036

023

028

042

046

- 12:44 - Komentiraj (6) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.