četvrtak, 29.12.2011.

My eyes went ooh, my voice just cooed

Bok sretan



Nije me bilo ovdje nekoliko dana, no eto me natrag sa novim postom. Danas sam NAPOKON kupila ulaznice za doček nove godine i našla se sa starim prijateljem iz razreda na duuugoooj kavi. Imali smo štošta za ispričati si i vrijeme je preletilo u trenu. Stigla sam kući u zadnji čas, prije no što je počeo padati snijeg, jer bi u protivnom bilo veselo budući da sam imala na nogama salonke.

Jučer sam skratila dvije suknje više iz razloga što sam ih jako rijetko nosila i zadovoljna sam kako su ispale. Skratila sam ovu bordo plisiranu suknju te smeđu kožnu. Dugo sam razmišljala o tom pothvatu jer su mi obje bile prekrasne onakve kakve su bile, no vrlo rijetko sam ih nosila i sad sam sretna što sam ih odrezala. Nadam se da vam se sviđa.

Danas imam trening sa malima i smislila sam malu sekvencu na ovu preslatku pjesmu, držite fige da pohvataju. zubo Inače luduju za pjesmom That Man od iste pjevačice, sve bi htjele vježbati na jednu te istu pjesmu rofl

Za doček su planovi zgotovljeni, outfit odabran, mjesto također i nadam se da će biti zabavno. Gdje ćete vi na doček i kakav je outfit u planu? sretan

Čitamo se!

B. fino

Robica: bluza Di Caprio; suknja SHS (skraćena); štrample i prsten H&M; dugi kardigan Mango; cipele Zara; sat Seiko (vintage); bunda vintage

021

017

014

055

034

057

036

- 16:06 - Komentiraj (23) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.