petak, 23.12.2011.

In just one dance I'll make your dreams come true

Bok sretan



Jučer sam provela divan dan sa Milom...od fine kave pa do ručka te na kraju na čašici rakije u Rakijarnici. Danas odlazi kući pa se nećemo vidjeti neko vrijeme, stoga smo odlučile poduplati uobičajeno druženje. Obožavam predbožićnu atmosferu u Zagrebu, kuhano vino sa prijateljima, šetnju okićenim gradom, ma sve.
Mogu vam reći da sam jako ponosna na svoje male curke koje odlično napreduju na plesu sretan Odavno smo završili sa koreografijom pa sad uz uvježbavanje za nastup (većini će to biti prvi susret s pozornicom), radimo i na tehnici i svašta nešto. Nekad me znaju malo naljutiti, no ništa strašno. Volim taj posao jer i sama plešem i obožavam ples pa je ovo spajanje ugodnog s korisnim.

Mila me jučer nabrzinu pofotkala sretan

Jeste li već odlučili gdje ćete provesti Badnjak? U krugu obitelji ili tulumareći? Mi imamo dogovorenu cijelu rutu po centru grada za sutra navečer i nadam se da ćemo uspjeti sve obići. zubo

Čitamo se!

B. fino

Robica: bunda vintage; haljina, cipele i pulover Zara; štrapmple i prsten H&M; bluza SHS; torba LV; sat Seiko (vintage)

034

039

036

041

044

048

045


- 12:39 - Komentiraj (25) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.