ponedjeljak, 19.12.2011.

I think I dreamt a Beautiful song But when I woke The birds had flown And it was gone

Bok sretan




Nakon sudjelovanja u radionici poslovne mode, u suradnji sa Trendme.net, MojPosao.net i Varteksa, izabrala sam dvije bluze kojima sam oduševljena. Di Caprio ima odličnu ponudu poslovne odjeće, no može se naći stvarno zgodniih mladenačkih odjevnih predmeta. Inače dolazi u tri boje, crnoj, bijeloj i prekrasnoj boji pudera, no na kraju sam se odlučila za crnu i bijelu. Bluze su divno krojene, materijal je fin i nježan te odlično pristaju uz različite kombinacije. U četvrtak sam nosila ovu kombinaciju, gdje sam iskombinirala bijelu bluzu sa šorcom od brušene kože i mekanom mint zelenim pastelnim kardiganom, koji su razbili "ozbiljnost" bluze. Na kombinaciju je išao jednostavan topao crni kaput koji je zaokružio kombinaciju.

Posljednjih dana slušam ovu pjesmu na repeatu, potpuno me zarazila zubo

Čitamo se!

B. fino

Robica: bluza Di Caprio; šorc SHS; kardigan i kaput H&M; balerinke Zara; prsten Accessorize; torba LV

008

012

015

029

034

035

- 11:25 - Komentiraj (29) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.