srijeda, 07.12.2011.

Soul Bossa Nova

Bok sretan



Prošli četvrtak imala sam fotkanje za portal Budi.in u mom omiljenom klubu Pepermint. Fotkanje je bilo za rubriku Moj Ormar, a intervju možete pročitati ovdje:

Moj Ormar

Sam prostor odiše Austin Powers duhom pa su tako i kombinacije malo u tom điru. Inače OBOŽAVAM tu trilogiju i nanovo gledam te filmove kada sam bezvoljna, a svi mi imamo takve dane sretan

Neke od fotkica stavljam danas, ostatak u idućem postu, da ne nakrcam previše wink

p.s. hvala ekipi s Budi.in-a na sjajnom druženju i klubu Pepermint na ustupljenom prostoru!

Čitamo se!

B. fino

Robica:

1. kombinacija: šorc i bluza SHS; bunda Mango; cipele Deichmann; prsten i šešir H&M; ukras za kosu nošen kao ogrlica Accessorize

2. kombinacija: haljina PopCouture; remen Zara Kids; cipele Miss Selfridge; prsten H&M; torbica Mango

3. kombinacija: haljina Zara Kids; haljina nošena kao top Mango; marama vintage; cipele Bershka

Photo by: Budi.in/ Goran Jakuš/Pixsell


bi23

bi16

bi18

bi21

bi30

bi32

bi27

bi13

bi6

bi2

- 12:32 - Komentiraj (41) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.