petak, 02.12.2011.

And I try not to dream, but them possible schemes swim around, wanna drown me in sync

Bok sretan





Prije tri tjedna sam vam spomenula snimanje za kratki dokumentarni film, kojeg su osmislili moj prijatelj Jure Perišić i njegovi kolege za jedan studentski projekt. Tema je bila modna fotografija, modno novinarstvo te na kraju krajeva moda u hrvatskoj, a osim sa mnom i Milom, razgovarali su i sa još nekim zanimljivim i istaknutim ljudima. Uskoro će biti završen pa kada bude objavljen, stavit ću i na blog. sretan U predahu od snimanja, dok smo čekali da radovi na cesti završe, smalo smo se fotkali i zezali pa evo nekih fotografija koje su nastale tog hladnog tmurnog dana na balkonu, a za koje je zaslužan Jure.

Njegov Facebook page: Jure Perisic Photography

Jučer sam imala fotkanje za rubriku Moj ormar, na Budi.in portalu, idući tjedan ćete sve vidjeti, nadam se da će vam se svidjeti. sretan

Čitamo se!

B. fino

Robica: maxi suknja SHS; plišana haljina nošena kao top Mango; kaputić Zara Kids; prsten H&M (prefarban); remen Miss Selfridge

barbara1

barbara3

barbara4

barbara2



- 18:34 - Komentiraj (23) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.