nedjelja, 13.11.2011.

You and I were left with the streets

Bok sretan



Vikend je pri kraju, a s njime i zasluženi odmor. U utorak počinjem raditi u studiju i službeno preuzimam grupu klinceza te ritmiku u jednom vrtiću i mogu vam reći da se stvarno veselim. Iako sam u početku umirala od straha te nisam znala kako će to sve izgledati, na kraju je sve ispalo odlično i u najboljem redu. Jučer sam napokon bila kod frizera, skratila sam kosu te je osvježila pramenovima. Stavila sam fotke na Fb page wink. Večer sam provela na rođendanu prijatelja iz srednje škole i bilo je fenomenalno!

Ovu kombinaciju nosila sam prije nekoliko dana za druženje sa Milom.

Uživajte!

B. fino

Robica: blejzer i suknja (prerađena) SHS; košulja Zara Kids; remen Miss Selfridge; šešir i sunčane naočale vintage; cipele Replay; prsten i kardigan H&M

026

020

015

003

045

040

042

048

064

- 18:27 - Komentiraj (33) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.