utorak, 08.11.2011.

I am lost, I am vain, I will never be the same without you

Bok sretan



Danas vam donosim članak o blogerima koji je jučer izašao u Jutarnjem listu pa ako ga niste pročitali, možete ovdje. sretan
Jučer sam završila ogrlicu o kojoj sam pisala u prošlom postu. Nažalost nisam našla crnu baršunastu traku pa je na kraju satenska, ali dobro izgleda i ovako. Ta ogrlica je bila dio majice na koju sam slučajno naišla na Hreliću u nedjelju za čitavu 1 kunu. Odrezala sam je sa majice, napravila podstavu i jučer dodala satenske trake kojima se ogrlica veže iza u mašnu. Bogata je perlicama i pomalo neobična te mislim da će bez problema podići i najjednostavnije kombinacije. Jedva čekam neku kombinaciju začinjenu tom ludom ogrlicom, možda je već danas stavim. Spimpanu kragnu ću pokazati u idućem postu wink

Ovu kombinaciju nosila sam jučer. Znam da će opet biti pitanja i kritika oko golih stopala pa eto da odmah napišem - imam jaku cirkulaciju u stopalima, štoviše uvijek su mi topla pa mi stvarno nikad nije hladno. Ljeti mi je najgore jer imam osjećaj kao da hodam po ražnju. Zato ne volim pretjerano nositi čizme, pogotovo podstavljene jer čim uđem u zatvoreni prostor kuham se od vrućine rofl

Ove traperice su jedan od mojih boljih ulova po second hand shopovima. Moschino traperice za 10 kn zubo Bile su mi malo komotne, no suzila sam ih i sad su fenomenalne, iako nisu najudobniji izbor za cjelodnevno nošenje jer su od čvrstog trapera bez elastina.

Čitamo se!

B. fino

086

087

088



062

063

065

066



Robica: majica, kožnjak i cipele Bershka; bluza i traperice SHS; remen Miss Selfridge; prsten (prefarban) H&M

015

017

023

030

054

044


- 11:41 - Komentiraj (19) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.