ponedjeljak, 07.11.2011.

But you make everything alright

Bok sretan



U petak smo imali snimanje za Jutarnji list, koji je danas izašao pa checkirajte. Ja još nisam kupila svoj primjerak, to ću obaviti tek popodne. Taj dan je bio lud pravom smislu te riječi. Cijeli dan jurcanje pa blogerska kava na kratko kući pa na trening. Poslije treninga sam otišla s prijateljicom na jedno piće koje se pretvorilo u pravi izlazak. Na kraju smo završile s ekipom u Saxu na live svirci Žive legende te potom na čagici u Groove-u. Bio je to fenomenalan izlazak, ali takvi su svi neplanirani. zubo

Jučer sam provela dan na Hreliću sa Petrom, Milom, Anom i njenim frendom. Našle smo se oko 15 do 7 ujutro te nakon posjeta pekari zaputile se prema buvljaku. Pročešljali smo čitav Hrelić dva puta, našli odlične stvari i bili na prezabavnoj kavi. Na Facebook page-u sam već napisala što smo sve pronašli pa eto da i ovdje napišem: diesel samterice (2kn), levis crvene potpuno nove traperice (10kn), 5 kosulja (po 1kn), traper kosulja (5kn) i majicu od koje cu napraviti ogrlicu (1kn); Ana je kupila prekrasan bicikl (230kn), bluzu (1kn), sako (2kn) i naušnice; Petra podnožje starinske peći koje će postati stolac u još jednom od njenih DIY pothvata. Poslijepodne sam provela kod Ane na ručku i isprobavanju bicikla. Večer je protekla u DIY duhu - od dijela gore spomenute majice napravila sam ogrlicu. Ta majica je bila posljednja stvar koju sam uočila prije odlaska s Hrelića. Imala je neobičnu "kragnu", tj ukras od raznih perlica koji me instantno privukao te kad sam čula cijenu od 1kn, bez imalo razmišljanja sam je kupila. Danas ću kupiti baršunastu traku da je završim pa stavljam fotke. sretan Drugi DIY je ovratnik na koji sam našila perle i čipku.

Posljednjih nekoliko dana mi je bilo zaista ispunjeno i lijepo.

Danas vam donosim fotke kombinacije koju sam nosila prije 10 dana. Ovo je bila dnevna kombinacija za obavljanje obaveza i edukaciju u plesnom studiju, koju sam navečer malo preinačila za večernji izlazak. Balerinke sam zamijenila štiklama, a čipkanu suknju plisiranom, a punđu visokim repom. zubo

U Stilistu u Stilskom maratonu izašla je fotografija kombinacije koja je već odavno objavljena ovdje na blogu sretan Goran je tog dana uslikao i Petru pa evo fotka zubo

photo(2)


Čitamo se!

B. fino

Robica: košulja SHS; suknja H&M; marama zavezana u mašnu vintage; balerinke Zara; kaput H&M Kids; kožne rukavice vintage


003

005

012

017

024

- 11:54 - Komentiraj (17) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.