srijeda, 02.11.2011.

Halloween

Bok sretan



Zahvaljujući prijedlogu jedne čitateljice, ove godine za Noć vještica odlučila sam se maskirati u crnog labuda. Imala sam dosta problema u pronalasku dijelova kostima, tako da sam na kraju imala jedan velki DIY zadatak. Jedino što sam kupila je tijara, koju sam prebojala lakom za nokte. Na stari korzet sam našila perle, dodala krzno (nisam mogla naći crno perje u tako kratko vremena) i materijal obložen "šljokicama" (kojeg sam skinula s neke torbe). Tutu suknju sam napravila iz dvije suknje, koje smo prijateljica i ja nosile za maškare prije par godina. Svoju suknju sam rasparala, til sam preklopila te izrezala u trake dvije duljine te vezala u "čvorove" na ukrasnu traku. Ima puno tutorijala na Youtube-u na koji način se takva suknja radi. Sa tom prvom suknjom dobila sam podlogu za tutu. Preko te suknje obukla sam drugu suknju od istog tila te vrhove pričvrstila ispod prve i dobila puf efekt.

Za make up sam koristila uobičajeni puder, transparentni bijeli puder u prahu te baby puder. Isprva sam mislila da će mi make up zadavati glavobolju, ali na kraju priče bila sam gotova za 10 min. Bijelom olovkom sam iscrtala rubove i crnom olovkom sam obojala kapak i sve unutar rubova za podlogu. Zatim sam stavila crno sjenilo i dobro ga utapkala. Onda je došao zabavn dio - šljokice! Kao bazu sam koristila gel za šljokice iz Bipe, kojim sam lagano premazala cijelo područje oko oka te preko toga sam utapkavala crne i na rubovima srebrne šljokice (Essence Moonlight limited edition). Uživo je izgledalo stvarno fenomenalno. Na kraju sam ponovno uzela bijelu olovku i vukla lagane crte preko svega, što je dočaralo mekane "pernate" linije. Rumenilo i conture sjenilo sam nanijela ispod obraza te na usta jedan tanki sloj trajnog Essence bordo ruža (LE Moonlight) te preko njega S-he ruž. Najlonke su Topshop, a cipele Zara.

Moje prijateljice su se maskirale u Kleopatru, dominu i Charleston damu. Bilo je to sjajno druženje uz spremanje i čašicu domaće višnjevače kod mene, kasnije smo otišle do najdražeg nam kafića na zagrijavanje pa malo do Hemingwaya i na kraju u Pepermint. Zabava je potrajala do sitnih sati i bilo nam je jako zabavno. Nažalost nemam puno slika, ali nadam se da će ove biti ok.

Čitamo se!

B. fino

056

043a

047a

051

054

DSC02144

DSC02148

DSC02149

DSC02152

DSC02155

DSC02154



- 13:44 - Komentiraj (29) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.