četvrtak, 27.10.2011.

It's OK

Bok sretan



Ovu kombinaciju nosila sam jučer za obavljanje nekih zadataka po centru. Stvarno volim ovaj sako i dosađivat ću vam sa njim još neko vrijeme rofl Jučer sam posjetila i jedan second hand shop, ali nisam na kraju ništa kupila jer mi se često događa da mi zapadnu za oko boje ili uzorci koje već imam na sebi tog dana. Budući da sam jučer imala haljinu pepito uzorka, u SHS-u sam pronašla hlače i sako sa istim uzorkom, ali su mi na svu sreću bili preveliki pa ih nisam kupila rofl

Bliži se Halloween i tulumarenje pod maskama, a ja sam clueless što da navučem na sebe ove godine. Pretprošle godine sam isfurala Charleston đir, prošle burlesku, slušam vaše prijedloge zubo

Čitamo se!

B. fino

Robica: haljina Zara Kids; balerinke Zara; košulja, torba i sako vintage; prsten i remen Accessorize

013

018

022

024

026


- 13:50 - Komentiraj (47) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.