utorak, 25.10.2011.

Oh heaven, I wake with good intentions

Bok sretan



Nije me dugo bilo, puno obaveza sam imala, no sretna sam što ću uskoro preuzeti jednu grupu na plesu sretan Preksutra ću držati ogledni sat, drž'te mi fige da sve dobro prođe. Moram se naviknuti da će me netko ubrzo zvati teta Barbara rofl

Ne znam iz kojeg su razloga fotke ispale ovoliko zrnato tuzan Ovih dana ću dobiti na posudbu stativ za fotić pa će fotke biti puuuunooo bolje!

Ovu kombinaciju sam nosila danas za jurnjavu po centru sa brzinske kave s Petrom i Arianom na edukaciju. Ogrlicu sam napravila prije nekoliko dana, tj. odšila sam "kragnu" sa veste gdje sam je davno prišila u naletu kreative te na krajeve pričvrstila trakice. Dok sam slagala slike sam primjetila da je gotovo sva odjeća današnje kombinacije kupljena na sniženjima. Mogu reći da sam sa kaputom ipak najbolje prošla, bio je snižen sa 899 na nevjerojatnih 189kn, balerinke stotinjak kuna, majica svega 39kn, šešir oko 4E i suknja oko 5E.

Čitamo se!

B. fino

Robica: kaput Miss Selfridge; šešir i suknja H&M; prsten Stradivarius; sat Seiko (vintage); torba vintage; majica i balerinke Zara; bordo grilonke Terranova

013

021

047

065

069

071

- 23:48 - Komentiraj (17) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.