ponedjeljak, 17.10.2011.

You know you’re a twisty little girl

Bok sretan



Prvo da se zahvalim svima koji su sudjelovali u ClubCouture giveawayu! Pomoću Random.org list randomizera sam izvukla dobitnicu anchi05@yahoo.com, a evo print screena randomizirane liste:

clubcouture_giveaway

90109761.pdf

U petak sam bila na Levi's predstavljanju nove Go Forth kolekcije. Kolekcija je interesantna jer osim odlične odjeće promovira i novi koncept izrade traperica, kojim se prilikom izrade štedi voda. Traperice koje su izrađene tom tehnikom imaju oznaku Waterless i ušteda vode je prosječno od 20 do čak 88%. Ovim potezom Levi's želi poručiti kako je vrijeme za promjene te da svi možemo sudjelovati u zaštiti našeg planeta. Go Forth kolekcija orijentirana je na mlade optimistične ljude koji znaju što žele.
Poslije zanimljive prezentacije bila je mala kreativna radionica na kojoj smo ukrašavali majice bojama za tkaninu. Moj pokušaj možete vidjeti na Facebook page-u bloga i možete je osvojiti! Tko prvi, njegova djevojka, u ovom slučaju Levi's T-shirt uništen sa mojim "kreativnim ispadom". Majica je M veličine, no rekla bih da je više S-M. U komentarima ispod slike na Facebook page-u napišite zašto baš vi želite tu majicu, a ja ću sutra izvući random dobitnicu sretan .

Na predstavljanje sam odjenula vintage kožnu suknju, koju sam spomenula u nekom od prošlih postova. Koža je nevjerojatno mekana i odlično sam se osjećala u toj kombinaciji.

A sad, slike!

Čitamo se!

B. fino

Robica: košulja, sunčane naočale i suknja vintage; kardigan i sako Zara Kids; cipele Bershka; remen Miss Selfridge; prsten (prefarban) H&M

DSC09411-58-stz1
photo by StyleToneZagreb

IMG_1260

IMG_1254

IMG_1318

IMG_1362

sp11_waterless_girl

004

006

018

029

027

- 14:36 - Komentiraj (18) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.