srijeda, 12.10.2011.

No matter how they toss the dice, it has to be

Bok sretan



Proteklog tjedna sam malo obnovila garderobu. U second handovima sam pronašla još jednu traper košulju, bluzu boje senfa te tri duge suknje: plavu štofanu, bordo plisiranu i kožnu smeđu na kopčanje. S tim shoppingom me mama počastila i izašlo nas je ukupno 140kn. Cijelu nedjelju sam provela sa mojom Anom, prijateljicom još iz davne osnovne škole. Bile smo cijelo jutro na Hreliću, prodavale spimpanog narančastog oldtimera Fiću (ako je tko zainteresiran za detalje, neka mi se javi na mail) i hodočastile po sajmu. Prošle smo ga uzduž i popreko više puta i pronašle dosta zanimljivih stvari. Zajedno smo potrošile nekih 80kn, a izdvojila bih potpuno nove '90. style kožne čizmice i zeleni sako kojima sam oduševljena. Pronašla sam i nove roze kožne klizaljke, ali su mi bile pola broja premale pa ih na kraju nisam kupila i baš mi je žao jer su bile prekrasne. Ostatak dana je bio u duhu Monopolyja i pizze i medice te poklona Anine bake: dobila sam haljinu, sako, karirane šos hlače i još neke sitnice. U svakom slučaju bio je to krasno proveden vikend!

Ovu kombinaciju sam nosila u ponedjeljak za kavu i šetnju gradom.

Podsjećam na ClubCouture giveaway koji traje do kraja nedjelje:
http://ar-ar.blog.hr/2011/10/1629548768/clubcouture-giveaway.html

Čitamo se!

B. fino

Robica: haljina Zara Kids; vesta i prsten H&M; sako, torba i čizmice vintage; sunčane naočale (prefarbane) Topshop

033

038

053

067

088

063

- 11:18 - Komentiraj (20) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.