srijeda, 05.10.2011.

aR-Ar, happy birthday!

Bok sretan



5. listopada 2009. se čini stoljećima daleko, iako je prošlo samo 2 divne godine otkad sam napisala prvi post na ovom blogu. U tom razdoblju se mnogo toga promijenilo, većinom nabolje. Sretna sam što i nakon toliko vremena dolazite ovdje, bez vas ne bi bilo ovog bloga! sretan Još uvijek mi je pomalo nevjerojatno sve što se na račun ovog bloga dogodilo i nikad nisam ni pomislila da će se održati ovoliko dugo. Drago mi je što nisam prekinula ovaj hobi jer mi je otvorilo neka vrata, upoznala sam mnogo zanimljivih ljudi i naučila mnogo. Tko bi rekao da će mali blogić napraviti takav preokret u mom životu!

Mila i ja ćemo večeras proslaviti aR-Ar roćkas sretan

Ako ste se pitali zašto aR-Ar, mislim da je vrijeme da napišem malo objašnjenje. Taj izraz je bio interne zezancije još iz srednje škole, uz koji je išao jedan karakteristični pomak ruke, a označavao je leopard uzorak zubo Kad sam otvarala račun ovdje na blog.hr-u to je bila prva stvar koja mi je pala na pamet i nisam požalila. sretan

Šaljem vam svima puno pusa!

p.s. jučer je u Extri izašao članak o blogericama, evo jedna fotka, a ostatak checkirajte ako vam se čini interesantno

032

Čitamo se!

B. fino

Robica: haljina nošena kao top i remen Miss Selfridge; balerinke Zara; suknja H&M; sunčane naočale vintage ("nove" s Britanca): prsten Accessorize; torba LV

006

009

028

013


- 14:45 - Komentiraj (36) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.