ponedjeljak, 03.10.2011.

Ooh La La

Bok sretan



Danas vam predstavljam mali hrvatski online shop: Lala.hr

Lala shop nudi odjeću, obuću i dodatke po pristupačnim cijenama, a dostava besplatna za narudžbe veće od 100kn. U ovoj maloj suradnji dobila sam priliku izabrati i predstaviti vam nešto iz raznolikog asortimana. Odluka je pala na kardigan i štikle. Iznenađena sam kvalitetom proizvoda i brzinom isporuke!

U svakom slučaju navratite na njihov site!

Lala Facebook page

Ovo sam odabrala:

041

U petak smo blogerice i ja imale fotkanje za časopis Extra. Bilo je zabavno i ležerno, a kasnije sam se našla sa Ivanom na jednoj dužoj kavi. Kasnije me poslikala u Deželićevoj ulici sretan Večer je protekla u čagici i druženju na našem omiljenom mjestu. Subotnju večer sam provela u MSU na Sudnjem danu te kasnije u ugodnom društvu. Jučer sam provela krasno prijepodne na Britancu na sajmu antikviteta te pronašla sunčane naočale jako slične onima koje sam ljetos izgubila. Jako sam sretna zbog toga! sretan
Bijaše ovo divan i doista aktivan vikend, iako sam se malo prehladila.

Sutra izlazi novi broj časopisa Extra i mi blogerice u njemu zubo

Ovo je kombinacija od petka, a fotka je preuzeta sa Styletonezagreb
Ivana, hvala ti na fotki!

Želim vam lijep početak tjedna!

Čitamo se!

B. fino

Robica: košulja vintage; remen Miss Selfridge; cipele Bershka: suknja i sunčane naočale (prefarbane)H&M; prsten Accessorize; končane sokne iz djetinjstva; sat Seiko vintage

DSC09182-stz




- 11:51 - Komentiraj (20) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.