četvrtak, 29.09.2011.

Moves like...

Bok sretan



Posljednjih dana događaju mi se predivne stvari, jako sam uzbuđena zbog nekih projekata, o kojima ćete uskoro više čuti. Jedna od njih je suradnja sa brandom ClubCouture koji nudi mladenačku i modernu odjeću i što je jako bitno, dostavlja u Hrvatsku.

A/W kolekcija jednostavnog naziva Flair već je stigla na site. Opisana je kao romantična i senzualna, lepršava kolekcija haljina, suknji i ostalih odjevnih predmeta koju ćete jednostavno zavoljeti. Materijali su lepršavi, kako bi što bolje naglasili kretanje i teksturu materijala. Ključna inspiracija su prozirnost, a boje crvena, crna i krem.

Lookbook

flairaw2011lookbook-1

flairaw2011lookbook-2

p.s. uskoro rođendanski giveaway cerek


Ovo sam nosila jučer za popodnevno druženje sa svojim curkama. Priča iza ove haljine je sve samo ne jednostavna. Kad je prije nekoliko godina došla u Zaru, nećkala sam se oko kupnje i požalila jer se odmah rasprodala. Moja prijateljica Nika ju je uspjela ugrabiti, no njoj je bila prekratka te smo se nekoliko mjeseci kasnije dogovorile da ćemo se zamijeniti. Obje presretne, no problem je bio što mi je ta ista dugo željena haljina bila prevelika, ali na kraju priče sve se riješilo dobrim starim zihericama.

Imam neke nove ideje u vezi izrade ogrlica, nadam se da ću ih uskoro početi izrađivati sretan

Čitamo se!

B. fino

Robica: haljina Zara; ogrlica i prsten H&M; čizme (prerađene) Bershka; bluza SHS

056

019

024

048

037

051

- 12:47 - Komentiraj (18) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.