subota, 24.09.2011.

I'm no fool, I'm just upside down

Bok sretan



U srijedu sam bila sa Milom na Hreliću i pronašla svega par stvari, ali zadovoljna sam. Pronašla sam ovaj divan šešir koji sam jučer prošetala, dioptrijske okvire te jednostavnu plisiranu lepršavu crnu suknjicu. Mila je pronašla doista fenomenalnu narukvicu te još neke slatke sitnice. Bilo je to lijepo iskorišteno jutro.

Ovu kombinaciju sam nosila jučer za jedno snimanje na Zrinjevcu i kavu sa Petrom. Mogu reći da je ovaj outfit stvarno low budget zubo Majicu sam našla u Zari sniženu na nekih tridesetak kuna, najdraže štikle koje mi je poslala draga Bernarda (130kn), šešir 20kn, suknja kupljena u second hand shopu te remen nađen na sniženju u Miss Selfridgeu (50kn). Omražene sunčane naočale sam prebojala u tamniju nijansu, ali ići će gore još jedan kremasti sloj.

Želim vam lijep ostatak vikenda!

Čitamo se!

B. fino

Robica: suknja vintage; majica Zara; cipele Bershka; šešir Hrelić; sunčane i prsten (prefarbani) H&M; sat Seiko vintage; remen Miss Selfridge

025

047

049

079

041

- 19:35 - Komentiraj (35) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.