ponedjeljak, 19.09.2011.

Rain

Bok sretan



Danas sam pripremila jedan mali nail art foto tutorijal. Youtube je prepun videa kako koristiti Konad pločice, ali zamolili ste me pa eto zubo. Velik sam fan konad nail arta prvenstveno zbog jednostavnosti korištenja.
Na tržištu postoji nekoliko vrsta takvih nail art pločica, od essence pločica, preko Konad i Bundle Monstera, a mogu se pronaći i u lokalnim kineskim dućanima. Essence početnički set dođe oko 30kn, a u njemu ćete dobiti "štambilj", jednu pločicu i strugalicu. Meni osobno essence strugalica ne valja pa radije koristim stare kartice ili neke plastične pločice s kojima mogu ravnomjernije skinuti višak laka. Konad setove, pločice i lakove možete naći u Sdudiu Di u Okićkoj ulici na Trešnjavci (na kraju ulice zadnji ulaz sa lijeve strane) po cijenama od tridesetak kuna po pločici. Iste možete naručiti preko njihove web stranice Umjetninokti. Bundle Monster pločice dolaze u setu od 25 pločica za oko 22 funte, što se zaista isplati ako želite imati velik izbor različitih uzoraka.

Dugo nisam koristila svoje pločice, zamijenila sam ih ljetos kričavim lakovima, no zaželjela sam ih se i izvukla van. Prije nekoliko dana sam napravila ar-ar manikuru, a danas sam se odlučila na pepito uzorak, za kojim sam bila luda prošle zime.

Evo mini tutorijala sretan

Potrebno vam je:
- bazni lak u nekoj boji (ja sam koristila franken koji sam sama smućkala)
- lak za pečatiranje (najbolji su malo gušći i pigmentiraniji, kako bi uzorak što bolje ispao i prenio se na nokat)
- nadlak (bilo koji prozirni lak koji inače koristite kao nadlak)
- Konad ili neka druga nail art pločica (ja sam koristila M63 pločicu)
- komad papirnatog ručnika ili maramica (da nebi zaflekali površinu stola sa viškom laka)
- štambilj
- strugalica (bilo kakva plastična kartica ili original strugalica)
- odstranjivač laka za nokte i blazinica

008

1. nalakirajte nokte u željenu boju i odaberite motiv

013

2. nanesite lak na motiv

014

3. otklonite višak laka s motiva strugalicom

016

4. pritisnite štambilj na motiv (najbolje lagano valjajući s jedne strane na drugu)

018

5. BRZO prenesite motiv na nokat

020

6. očistite ostatak laka sa pločice i štambilja odstranjivačem laka za nokte te ponovite postupak


7. kada završite, kosim kistom ili bilo kojim malim kistićem umočenim u odstranjivač laka za nokte otklonite višak laka koji se preslikao na kožicu

024

8. nanesite nadlak kako bi manikura što dulje trajala

026

I to je to! Zvuči komplicirano, ali zaista nije. Uz malo vježbe trebat će vam maksimalno 20 minuta za cijelu manikuru.



A sad da se vratimo na outfit. Danas sam pokisla kao miš unatoč velikom kišobranu i sva sreća da sam se u zadnji čas predomislila i umjesto balerinki obula čizmice. Možda ih se sjećate - bile su to čizme iznad koljena, no malo sam ih "preuredila" rofl Iako su mi bile prekrasne onakve, nisam ih nosila jer mi nisu baš dobro stajale te nakon nekoliko dana razmišljanja sam ih odlučila skratiti. sada su kraće, više ih nosim i bolje izgledaju.


Čitamo se!

B. fino

Robica: haljina Zara; bluza vintage; čizme (preuređene) Bershka; remen Miss Selfridge; sako i prsten H&M; sat Seiko (vintage); torba LV

056

053

044

040

036

039

- 18:26 - Komentiraj (36) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.