petak, 16.09.2011.

Let the music make you move

Bok sretan



Posljednjih dana sam imala neke ispite i bila na predstavljanju nove Neutrogenine linije Pink Grapefruit kolekcije za čišćenje lica.
Zasad su u ponudi gel, kremasta emulzija i nježni piling za čišćenje lica. Prvenstveno je namijenjeno mješovitoj koži, spriječava nastanak akni te pomaže u uklanjanju nepravilnosti na licu, a uz sve to zaista divno miriši. Koža nakon korištenja izgleda glatko i svježe. Preporučujem! sretan

Danas me razveselio jedan divan mail, zasad neću o detaljima, mogu vam samo reći da se radi o jednoj suradnji. sretan


Prije nekoliko dana nabavila sam ovu bluzu u second hand shopu i obožavam je. Pamučna, prozračna, sa krasnim detaljima na kragni i volančićima. Kako je još uvijek poprilično toplo, iskombinirala sam je sa hlačicama visokog struka. Jučer sam na Fashiolisti slučajno naišla na fotografiju frizure koju sam morala danas isprobati. Isplela sam malo neobičnu pletenicu, no nisam uspjela do kraja u naumu, no za 1. put je ispala i više nego dobro. Koncept je vrlo jednostavan, ali mi je bilo malo zeznuto isplesti je do kraja. Radi se o tzv. waterfall pletenici, a tutorijal možete pogledati u videu ispod wink



Čitamo se!

B. fino

robica: bluza i hlačice SHS; balerinke Zara; prsten (prefarban) H&M

037

051

056

059

072


- 16:27 - Komentiraj (14) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.