petak, 09.09.2011.

1, 2, 3...are you gonna be mine? Giveaway!

Bok sretan

207375_174461949269951_174461855936627_364181_4119153_n



Neki dan mi je na adresu stigao paket koji me oborio s nogu. Radi se o Playround nakitu, točnije šašavim, ludim i originalnim prstenima. Dijele se u tri kategorije: DOMINO klasični i minimalistički , MINIJATURE koje će vas oduševiti svojim dizajnom te na kraju LEGO cvijetići i figurice koje tako neodoljivo podsjećaju na djetinjstvo.

Ima tu svega - od najrazličitijih porcija hrane i kolača, do šivaćeg pribora, kave i noževa haha. Za ljubitelje vintiđa postoji velik izbor od starinskih pisaćih strojeva do gramofona. Za veliku djecu tu su lego morski psi, srca i cvjetići. Doista ogroman izbor gdje svatko može naći svoj šašav primjerak.


Budući da sam dobila doista velik poklon, sa mnogo prstenja, odlučila sam napraviti giveaway sretan. Bit će ne 1, ne 2, već 3 pobjednika! zubo Za svakog sam pripremila paketić. Nadam se da će se i vama svidjeti, koliko se meni svidjelo.

PRAVILA:


1. lajkajte moj i Playround Facebook page

2. ostavite ovdje na blogu svoj komentar sa e-mailom (kako bih vas mogla kontaktirati)

3. sherajte ovaj post na Facebooku (gore na vrhu posta je link) kako bi što više ljudi zapazilo ove divne prstenčiće

NATJEČAJ TRAJE DO SRIJEDE, 14. RUJNA U 00:00

POBJEDNIKE ĆU BIRATI SLUČAJNIM ODABIROM (sa online generatorom, te ću objaviti screenshot rezultata)


P.S. svaki poklon će sadržavati 2 prstena wink

Evo fotkica poklona kojeg sam dobila cerek

Čitamo se!

B. fino

038

039

040

041

043

I šećer na kraju, moj favorit:

060


Neka igre počnu!

- 13:05 - Komentiraj (79) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.