utorak, 06.09.2011.

Maybe so, maybe no

Bok sretan



Prošli tjedan mi je bio jako turbulentan, u pravom smislu riječi, ali preživjela sam zahvaljujući prijateljima. Počeli su mi treninzi, odmah zaradila grozne muskulfibere, no jedva sam ih dočekala. Obožavam jazz dance i veselim se što ćemo se ovaj semestar fokusirati na tehniku i skokove. Ne znam jesam li vam prije spomenula, no imala sam dugu pauzu od skoro 8 godina što nisam plesala zbog nekih razloga, ali kada sam se vratila, sve je opet došlo na svoje mjesto. Plešem od svoje treće godine i ne mogu zamisliti svoj život bez te aktivnosti.

U petak nas je kolegica s plesa pozvala na otvorenje jednog kluba gdje smo se sjajno zabavile. Uz poneku prepreku kao što je prolom oblaka taman kad smo trebale krenuti iz studija zubo Čagale smo ko lude.

Danas vam napokon donosim slike s rođendana koji je bio krajem 7. mjeseca. Bilo je to jedno spontano druženje. Organizacija i priprema je trajala max 45 minuta. Isprva je proslava trebala biti na Cmroku, uz baklje, piknik i kolače, no kako je bilo hladno i kišovito, plan je pao u vodu te smo nabrzinu trebali smisliti gdje ćemo biti. Odluka je pala na moj stari stan u kojem više ne živim. Sklepali smo "namještaj", čaše, donijeli tortu i brdo svijeća i laptop i na kraju je ispalo stvarno odlično. Petra je bila koktel majstor. U jednom dijelu večeri smo izvukli moje stare kostime s maškara i predstava te navukli na sebe smiješne komade. Baš lijepa promjena, jer sam inače u to vrijeme uvijek na moru. Jedino mi je bilo žao što ostatak društva nije mogao biti s nama, ali bude iduće godine.

Pronašla sam i jednu zaostalu kombinaciju, mislim da je od pretprošlog tjedna. Kao što već odavno znate, obožavam pin-up i često crpim inspiraciju iz ilustracija i tog stila. Sad kad gledam fotke, rekla bih da je broš viška, ali uživo je izgledalo taman.

Čitamo se!

B. fino

Što sam nosila na rođendanu: H&M haljinu i najlonke; crvene Bershka štikle (koje sam izula nakon 5 min haha)

IMGP0469

IMGP0496

IMGP0510

IMGP0513

IMGP0524

IMGP0542

IMGP0543

IMGP0549

IMGP0579

IMGP0620

Robica: suknja, sunčane naočale i prsten (dorađen) H&M; balerinke Zara; košulja i marama vintage; broš Sweet S

1
2

- 11:20 - Komentiraj (22) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.