srijeda, 24.08.2011.

Stumblin' and a fumblin' like a flip mighty goon

Bok sretan



Posljednjih dana bacila sam se na pronalaženje novih starih r'n'b, soul, blues, swing pjevača iz pedesetih godina prošlog stoljeća. Oduševila me iPhone aplikacija Discovr Music, gdje na vrlo jednostavan način možete pronaći pjevače i grupe sličnog senzibiliteta. Iznimno je jednostavna za korištenje - u search utipkate ime pjevača i to je to. Na vrlo interesantan način će se pojaviti slični izvođači, o kojima možete pročitati biografiju ili naći pjesme, ili jednostavno krenuti dalje istraživati. Iznenadila sam se koliko dobrih izvođača sam "pronašla". Drugi način za "istraživanje" je Youtube, gdje samo kliknete na ime i prezime pjevača, otvorit će se njezina/njegova diskografija i popis slične glazbe.
Ako volite takvu glazbu, poslušajte neke pjesme od LaVern Baker, Ruth Brown, Esther Phillips, Jackie Wilson, Bessie Smith, Fletcher Henderson...nisu toliko poznati kao Aretha Franklin, Ella Fitzgerald, Etta James i drugi, ali nadam se da će vam se svidjeti.

Današnje dvije kombinacije nosila sam u subotu. Prvu kombinaciju odjenula sam za popodnevnu kavu s prijateljicama, koje nisam vidjela sto godina. Budući da je bilo pakleno vruće, odlučila sam se za bijelu haljinu iz H&M-ove prošlogodišnje Garden kolekcije, koja je iznimno prozračna i lagana, idealna za sparna popodneva. Obula sam espadrile na koje sam slučajno naletila u Borovu na sniženju za nevjerojatnih 27 kuna. Jedini nedostatak jest što su prilikom prvih nekoliko nošenja malo farbale stopala, ali ništa strašno. Udobne, praktične i prozračne. Drugu kombinaciju sam obukla za večernje piće, koje se na kraju pretvorilo u neplaniran izlazak. Nosila sam H&M pamučnu suknju i majicu te svoje najdraže crvene štikle iz Bershke. Nevjerojatno su udobne i obožavam ih.

Čitamo se!

B. fino


Robica: haljina i prsten (prefarban) H&M; espadrile Borovo; šal vintage, sunčane naočale Topshop (prefarbane); lanac-traka Accessorize

Picnik collage
2
3

Robica: majica, suknja i prsten (prefarban) H&M; štikle Bershka; naušnice DIY; remen vintage

Picnik collage
5
6
7

- 11:56 - Komentiraj (30) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.