ponedjeljak, 25.07.2011.

Footsteps on the dance floor remind me baby of you

Bok sretan



Zbog nekih okolnosti ostala sam u kišnom Zagrebu. Imam osjećaj kao da je sredina listopada, a ne sredina ljeta. Sutra mi je rođendan, prvi rođendan koji ću dočekati u jakni i bez badića na sebi zubo Bit će neki mali party, ako okinemo koju fotku, stavit ću na blog.

Bacila sam se na izrađivanje ogrlica pa se s time zabavljam zadnjih dana, osim druženja s prijateljima koji također čmrlje u Zgu.

Ova kombinacija je od petka, za šetnju i kavu s Teom. Skoro sve je na meni vintage, osim balerinki koje sam našla sasvim slučajno u Zari prije nekoliko godina. Bile su skroz snižene i jedan jedini par te sam bila jako sretna što sam ih "ulovila".

Čitamo se!

B. fino

Robica: suknja (prerađena), bluza, sunčane naočale i marama vintage; sat Omega (vintage); balerinke Zara; nakit DIY i Accessorize

1
2
3
4
5

- 16:30 - Komentiraj (17) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.