četvrtak, 21.07.2011.

Sometimes I get a good feeling...yeah

Bok sretan



Odabrana je pobjednica giveawaya, Ivana. Kao što sam već napisala na Facebook pageu bloga, hvala svima na sudjelovanju, bilo je zaista odličnih i zanimljivih kombinacija, odlučivale su nijanse. Ivana se stvarno potrudila te napravila čak tri kombinacije, poslikala ih te napravila kolaže na kojima je prikazala sve detalje za koje se odlučila. Kombinacije su zaigrane, a opet jednostavne, savršene za ljeto.

http://imageshack.us/photo/my-images/14/komba5555.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/580/komba11tile.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/215/komba111.jpg/


Posljednjih dana me malo tišti što je jedna draga osoba trenutno daleko, ali dobro, brzo će to vrijeme proći wink
Kako nemam ništa pametno za raditi, svako malo mi sine neka DIY ideja, koju moram odmah isti čas realizirati. Kad završim još neke, sve ću poslikati na okupu rofl
Što sam uradila: isplela narukvice, napravila ogrlice, crne štikle obojala u kričavo rozo, krem štikle "obukla" u puderastu čipku, preradila haljinu i suknju, čizme iznad koljena od tanke kože odrezala u niže (i sad su fenomenalne zubo), itd..
U planu imam preradu jednih ravnih sandala te još jednog para cipela, badić te još neke stvari koje mi se trenutno motaju po glavi.

Jedva čekam da odem na more, vidim se sa dragim mi ljudima. Neki planovi su mi propali i tužna sam zbog nepredvidljivog razvoja situacije, no iskreno se nadam da ću smisliti plan B. Na kraju priče, bit će odlično, kao i svakog ljeta do sad. Veselim se plaži, kupanju, after beach partijima, tulumarenju i svemu što donosi ljeto. Ovo ljeto neću poslati ovaj blog na godišnji odmor, već blog ide sa mnom na more zubo. Tako da, bit će fotki iz dragih mi Vodica sretan
Badić još nisam našla, ali planiram naći neki bijeli bikini na koji ću našiti volane te još jedan monokini (ako nađem).

Malo sam se raspisala, nemojte zamjeriti. zubo

Ovu kombinaciju nosila sam jučer. Isprva sam obukla suknju, ali kako je jako puhao vjetar te nije bilo baš (pre)toplo, odlučila sam se za hlače i nisam pogriješila. Obavila neke sitnice i popila kavu sa Ivanom.

Eto, čitamo se!

B. fino

Robica: top, sunčane naočale i remen vintage; hlače i balerinke Zara; prsten Accessorize; sat vintage Seiko; torba LV (znam da je mrzite, ali ja je volim belj)

1
2
3
4
5


- 22:47 - Komentiraj (29) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.