petak, 15.07.2011.

That's when we've got it goin' on

Bok sretan



Imam za vas jedno malo iznenađenje - ljetni giveaway! njami
Na H&M showroomu na predstavljanju jesenske dobila sam sjajnu crnu retro torbu koju možete osvojiti :)

Giveaway

Kombinirana uz šorc i široku majicu uz gladijatorice ili pak uz maxi haljinu, svejedno je, paše uz gotovo sve. Dovoljno je atraktivna da digne kombinaciju, ali opet jednostavna za kombiniranje.

Sve što trebate učiniti jest smisliti odjevnu kombinaciju po vašem guštu sa ovom torbom. ;) budite kreativne! Imate vremena do nedjelje u ponoć.

Pravila: u komentaru ostavite svoj mail te opis kombinacije. Možete napraviti kolaž i uploadati ga na Imageshack ili Tinypic te linkati u komentar ili na mail: barbara.arar@gmail.com

Pobjednicu ću kontaktirati mailom u ponedjeljak sretan

Veselim se vašim idejama i uradcima! Sretno! cerek

p.s. Andrej hvala na ideji kiss


Da ne bi ostale zakinute za kombinaciju, evo fotki što sam danas nosila. Ovaj top ne nosim često jer nije baš najprikladniji materijal za ljetne vrućine, no iskoristila sam današnje zahlađenje. Obožavam ga.

p.p.s. tek sam kod uploada fotki skužila da sam čitavo vrijeme u istoj pozi rofl Nije namjerno sretan

Večeras idem na jedno ležerno druženje kod Petre...veselim se Pimsu i Cosmu zubo

Eto, neću duljiti, čitamo se!

B. fino

Robica: top H&M; hlače Zara Kids; balerinke Zara; nakit H&M i DIY; sunčane naočale vintage

1
2
3
4





- 20:20 - Komentiraj (35) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.