nedjelja, 10.07.2011.

Summertime

Bok sretan



Posljednjih nekoliko dana bilo je doista predivno. Ukratko, sretna sam i uživam.
Jučer mi je napokon stigao na kućnu adresu poklon iz Chanela. Na make overu smo mogli odabrati tri proizvoda po želji, a ja sam odabrala lagani tekući puder Vitaliumiere aqua, klasičan crveni ruž (nijansa Gabrielle) te rumenilo (nijansa Rose petale) koje prekrasno miriši na ruže.

043

046

Ovu kombinaciju sam nosila jučer navečer za piće u centru. Lagan prozračan top sa plisiranom suknjom, koju ste već odavno vidjeli.

Nadam se da ću idući tjedan NAPOKON skupiti fotke sa Chanel Make-overa, a do tada, evo dvije fotke Style Tone Zagreb, što me uslikala talentirana Ivana.

DSC07094-stz
DSC071412

Nakon make overa:
DSC07110

Photo by: Style Tone Zagreb

Na make over nosila sam svoju vintage suknju kao haljinu, dodala vintage šal i napravila mašnu, zaogrnula se Zara kardiganom, obula Dorothy Perkins crne gležnjače (ne vide se nažalost na ovim slikama) te na kraju nataknula vintage sunčane naočale koje ne volite, ali ja ih obožavam jer sam ih iskopala na Hreliću za čitavih 5 kuna.

Čitamo se!

B. fino

Robica: top Top Shop; suknja vintage; balerinke Zara; remen Dorothy Perkins; sat Seiko (vintage); nakit H&M i DIY

1
3
2
4

- 22:07 - Komentiraj (47) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.