srijeda, 29.06.2011.

DIY projekt - Vintage shorts

Bok sretan



Dugo sam tražila idealne traper hlačice visokog struka i na kraju sam ih pronašla, u Second Hand Shopu. Za doista malo novca kupila sam nekoliko para traperica iz osamdesetih, visokog struka i groznog širokog mrkva kroja, odrezala ih u vruće i voila! Jedan par tih traperica me izašao 10kn, tako da sam ukupno potrošila 50kn.
U mom prvom pohodu na šorceve kupila sam tri para traperica. Jedne su Levis potpuno izbijeljene, mrvicu šire za casual dojam, druge Big Star, malo tamnije, dok su treće neki nepoznati brand, ali stoje kao salivene. Sve troje ste već vidjeli u mojim prošlim postovima (koliko se sjećam). Kod tih traperica, odnosno šorceva u konačnici, ključan je kroj. Osamdesetih je bio iznimno popularan visok struk te su traperice krojene tako da istaknu najbolje na figuri. Sjećam se da sam relativno nedavno isprobavala takve hlačice u Zari na TRF odjelu i GROZNO su mi stajale, jer su bile "stupasto" krojene, odnosno izgledalo je kao da nemam struka, da mi je stražnjica spljoštena, a noge kao balvani rofl. Sa ovim vintage trapericama nema takvih šokova. Struk je uzak, džepovi na stražnjici su smješteni točno tamo gdje trebaju biti i na kraju krajeva, daju siluetu pješčanog sata figuri. Budući da u Seconh Hand shopovima nema stvari u nekoliko brojeva, stvar je u sreći i vizualiziranju preuređenog komada odjeće. Koliko god grozno izgledale na vješalici, okuražite se i probajte nekoliko njih, zamislite da nogavice ne postoje i na poslijetku kupite one koje vam najbolje pristaju. Za maksimalno 3 minute igranja škarama dobit ćete šorc idealan za ljeto, nosiv u svim prilikama.
Da se vratim na projekt - jučer sam kupila dva para hlača. Jedne su od trapera boje breskve koje su mi zapravo i prevelike, ali sam ih samo odrezala i suzila malo u struku, dok za druge sam napravila mini tutorijal, tj Before&After look. Nažalost, nisam poslikala traperice prije no što sam ih odrezala, ali niste ništa propustili, prije su izgledale zaista grozno rofl.

Nadam se da će vam se svidjeti mala preobrazba sretan

Pa da krenemo.

Ovo su traperice koje sam samo odrezala.
009

Za ovu preobrazbu odlučila sam ih malo ukrasiti zakovicama i u tu svrhu uništila jedan stari remen zubo
Nije komplicirano skidati zakovice, samo je malo zamrno. Najlakše ćete ih "otvarati" i skidati, a kasnije "stiskati zupce" škarama, koje su zapravo jedini pribor koji vam je potreban.
011

Ukupno mi je trebalo neka 2 sata. Ja sam zadovoljna, a vi?

015
017
021
019


Čitamo se!

B. fino

- 17:21 - Komentiraj (107) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.