subota, 28.05.2011.

When the night meets the morning star

Bok sretan



Zadnjih tjedan dana je bilo najblaže rečeno zanimljivo. Prošli vikend je zasigurno bio jedan od najboljih u mom životu, bar što se tiče zabave. Na DFWZ sam upoznala hrpetinu interesantnih ljudi, družila se sa meni dragim ljudima te na kraju i tulumarila. Od revija bih jedino izdvojila kolekcije Felder&Felder te The Rodnic band, koji su me oduševili. Zasigurno ste već čitali o njima na drugim blogovima pa se neću ponavaljati. Sve u svemu, uspješan vikend.
Ovog četvrtka smo bili pozvani na H&M showroom, na predstavljanje jesenske kolekcije. Ugodno druženje, lijepe krpice i ukusni muffini...bio je to lijep početak dana. Poslikala sam par komada koji su mi se jako svidjeli, nadam se da će se i vama. Večer je brzo došla i bilo je pravo vrijeme za malo tulumarenja sa mojim dragim prijateljem Matijom . Bilo je jako zabavno. On je napokon odlučio napraviti blog i svi mi smo sretni zbog tog.
Večeras imamo nastup na festivalu plesa TREPS, ako ste u blizini Prečkog navratite. Bit će odličnih plesnih točaka.

Što se tiče kombinacija, vjerujem da ste ih vidjeli na ostalim blogovima, pokušat ću ih skupiti pa napraviti jedan post samo sa njima. Ovaj put evo jučerašnje kombinacije za jurcanje po gradu i kavu s Petrom. Bilo je jako vruće pa mi se ovo činila kao idealna kombinacija za dugo sparno popodne. Nježna i lagana.

Čitamo se!

B. fino

Robica: top, sunčane naočale, narukvica, prsten i suknja H&M; balerinke Zara; remen Bershka; torbicu je izradila Petra; sat Omega

1
2
3


Stvari koje su mi zapele za oko na H&M showroomu sretan

035033031030029027023021019017015




- 11:04 - Komentiraj (84) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.