subota, 30.04.2011.

Fireworks

Bok sretan



Posljednjih dana ništa ne stižem, imam osjećaj da vrijeme prolazi duplo brže i na kraju ne napravim ništa pametnog. Jedino što mi je pošlo za rukom su DIY uradci na koje sam posebno ponosna. Navukla sam se na SHS-ove, nakupovala brdo suknji i nekoliko bluza sa zaista smiješne novce te ih većinu prekrojila, preradila i tako. Napokon sam preradila i mamin vintage sako koji sam pronašla još prošle godine, ali nikako da sam se primila posla. Sve u svemu, iznimno sam zadovoljna rezultatima mojih potraga te DIY intervencijama.

Čitamo se!

B. fino

Robica: sako i sunčane naočale H&M; majica Bershka; hlače Zara Kids; balerinke Zara; marama SHS; prsten Accessorize
1
2
3

Robica: suknja, ogrlica i sako H&M; bluza SHS; balerinke Tally Weijl; torba vintage; prsten Accessorize
4
5
6

Robica: sako (prerađen) i marama vintage; bluza i suknja (prerađena) SHS; balerinke Zara; nakit H&M i Accessorize; sunčane Hrelić
7
8
9

- 12:03 - Komentiraj (36) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.