četvrtak, 21.04.2011.

Sometimes I feel like throwing my hands up in the air

Bok sretan



U subotu sam dobila pin-up inspiraciju pa sam uz uske traper hlačice visokog struka i prugastu majicu nakovrčala kosu u mekane retro kovrče i NAPOKON napravila drugi tutorijal koji sam obećala prošlog stoljeća rofl
Tutorijal je dulji nego prošli jer je malo kompliciranije uvijanje, ali mislim da je ok sretan Opet sam imala probleme sa Youtubeom pa sam na kraju nakon 2 dana muke po jubitu uploadala video na Dailymotion i iskreno se nadam da više neće biti poteškoća zubo

Draga Bernarda mi je posala iz Zadra štikle za kojima sam tragala mjesecima i obožavam ih. Bila je to ljubav na prvi pogled cerek Hvala ti! kiss

Prekjučer samo Ljupka i ja posjetile Women Secret Windov show gdje je bila predstavljena ljetna kolekcija. Bilo je zanimljivo. Napokon smo se "kak spada" upoznale sa curama koje se kriju iza bloga Style&Coffee i sjajno se zabavile.

Saznali smo da smo prošli dalje na natjecanju u plesu TREPS i ugodno smo iznenađeni i sretni zbog tog party

Izašla je moja nova kolumna na Zadovoljna.hr, ovoga puta sam se koncentrirala na haljine naše svagdašnje zubo Nadam se da će vam se svidjeti sretan

Tutorijal:


How to wave hair with curling iron Vol. 2 by brbtch1



Eto, neću duljiti, čitamo se!

B. fino

Robica: majica H&M; štikle Miss Selfridge; remen i mašna DIY; šorc SHS; prsten Accessorize
s1
s2
s3

Robica: bluza, vesta, šorc i nakit H&M; cipele Bershka, sunčane naočale Topshop (DIY prefarbane)
m1
m2
m3

Robica: top i cipele Bershka; suknja SHS; sako, nakit i sunčane naočale H&M
m4
m5
m6

- 11:34 - Komentiraj (51) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.