utorak, 12.04.2011.

New

Bok sretan

Malo kasnim s postom. Posljednjih dana sam bila u gužvi, poslikala sam nekoliko kombinacija koje ću staviti sutra, a danas na red dolaze dvije koje su zaostale još od pretprošlog tjedna. Protekli tjedan je bio jednom rječju, kaotičan zubo Ups and downs pa opet ups sretan Dobar početak tjedna iznenada je postao tužan, moj mačak Bubili kojeg ste imali prilike stalno viđati na fotkama je uginuo tuzan. Ovaj tjedan sam prisustvovala i vip otvorenju H&Ma gdje sam bar na kratko skrenula misli. Do kraja tjedna mi se raspoloženje popravilo...

Što se tiče članaka, izašla je moja prva kolumna na Zadovoljna.hr, portalom s kojim sam ostvarila suradnju te sam jako sretna zbog toga. Hvala vam! Na Zagrebanciji sam i ove nedjelje komentirala djevojke sa Špice, no za to već znate. sretan

Eto, neću duljiti, čitamo se ubrzo!

B. fino

Robica: majica, sako i balerinke Zara; nakit H&M; torbica Mango
p3
p1
p2

Robica: haljina i sako H&M; remen DIY; balerinke Tally Weijl; torba vintage; nakit H&M i Accessorize
p4
p5
p6

- 00:07 - Komentiraj (30) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.