ponedjeljak, 04.04.2011.

HTC Cro-a-porter 3. večer

Bok sretan

Ovaj vikend je bio vrlo naporan, jučer sam punila baterije i odmarala, malo za promjenu. U subotu se održala 3. i posljednja večer revija na CAP-u, ovo je popis dizajnera koji su sudjelovali:
1. Hippy Garden
2. Anamarija Asanović
3. Luka
4. XD Xenia Design
5. Tihomir Krznarić
6. Matija Vuica, cipele/Ivan Ledenko, nakit/Kitsch

Zahvaljujem se PRiredbi i ekipi CAP-a što su nas pozvali!

Pokušala sam fotkati određene modele, ali budući da su slike dosta loše, preuzela sam ove sa HTC CAP službene stranice

Hippy Garden me nije nešto posebno oduševio, svidjele su mi se boje i krojevi nekih modela, ali kolekcija nije nekako po mom guštu. Oduševila me duga dvobojna haljina sa zanimljivim detaljem ispod prsa, jednostavnog lepršavog kroja koja je izgledala vrlo moćno na manekenki.
phoca_thumb_l_img_8051


Anamarija Asanović je imala zaigranu kolekciju veselih boja i krojeva, svidjeli su mi se cvijetni komadi, prekrasna suknja visokog struka te široke hlače u kombinaciji sa zlatnim topom.
phoca_thumb_l_img_8477
phoca_thumb_l_img_8638


Luka me oduševio i kupio sa komadima od tila. Priznajem, slaba sam na til i pufaste krojeve. Nažalost ne mogu naći fotke tih komada. Zanimljivo mi je kako se igrao teksturom tila i napravio uzorke. Nikako mi se nije svidjela ljubičasto-bijela suknja, materijalom me podsjetila na skafandere iz osamdesetih.
phoca_thumb_l_img_9748


XD Xenia Design je odlično povezala svoju modnu priču sa glazbom koja je bila odlična i dramatična, manekenkama koje su sporo i mačkasto prolazile pistom kao da su iz nekog drugog vremena. Najviše su mi se svidjeli kaputi i detalji popuz make-upa.
phoca_thumb_l_img_0469
phoca_thumb_l_img_1005


Tihomir Krznarić mi se nije svidio, jednostavno nije my cup of tea.
phoca_thumb_l_img_1106


Matija Vuica je imala odličnu kolekciju modernih žena ratnica, sa jako zanimljivim detaljima i nježnim lepršavim materijalima. Spojila je na interesantan način krhkost pastelnih boja i krojeva sa snažnim accesoireom. Reviju je otvorila i zatvorila apsolutno prekrasna Kristina Šalinović, koja je začinila i naglasila temu revije. Prva haljina je bila jednom riječju, wow.
phoca_thumb_l_img_1699
phoca_thumb_l_img_2217

A sada da se vratimo na moju kombinaciju..nisam previše razmišljala te sam navukla doslovce prvo što mi je palo na pamet. Nadam se da će vam se svidjeti.

p.s. hvala Ljupki što me fotkala

Čitamo se!

B.fino

Robica: cipele Miss Selfridge; top i sako H&M; suknja Zara; remen DIY; nakit Accessorize i H&M

IMG_8963 (2)
IMG_8967
IMG_8964
IMG_8966
IMG_8965




- 12:27 - Komentiraj (68) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.