ponedjeljak, 28.03.2011.

Just one dance

Bok sretan

Proteklih dana sam bila na sto strana pa se nakupilo dosta kombinacija. Subotnju za izlazak sam OPET zaboravila slikati rofl, ali nema veze.

Ako već niste vidjeli na Fb pejđu bloga, od prošle nedjelje pišem modni komentar/kritiku zagrebačke subotnje špice zubo na Zagrebanciji

Jučer je bio DIY dan. Prebojala sam dvoje balerinke, jedne znate, već sam ih jednom bojala, a druge sam malo rezala, malo bojala, super su ispale sretan

Zadnjih tjedana stalno preslušavam album Caro Emerald, koja je zaista sjajna pa evo jedna pjesma sretan



Neću duljiti, evo kombinacija, ima puno slika cerek

Do čitanja!

B. fino


Robica: bluza i suknja H&M; čarape Polzela; balerinke Tally Weijl; sako Zara; nakit Accessorize i H&M; torbica Mango
1
2
3
4


Robica: top i najlonke H&M; kardigan i balerinke Zara; remen DIY; šorc Bershka; prsten Stradivarius; naočale Hrelić; torba i naušnice vintage
5
6
7


Robica: sako, top i suknja H&M; balerinke Tally Weijl; čarape kinez; sunčane Hrelić; torba vintage; nakit Accessorize i H&M
8
9
10

- 11:28 - Komentiraj (30) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.