četvrtak, 24.03.2011.

Hip teens don't wear blue jeans :D

Bok sretan

Nedavno je netko iskomentirao kako gotovo nikad ne nosim hlače pa eto, supriiiseee zubo Uživo je boja svijetlocrvena, puno intenzivnija nego na slici (pojelo boju, opet), stoje saliveno i oduševljena sam njima cerek Slučajno sam nabasala na te hlače u dječjoj Zari i odmah se zaljubila u boju. Inače sam nosila broj 13-14 u Zari Kids, ali u posljednjih godinu dana su počeli sve više povećavati kalupe odjeće i obuće tako da sam prešla na 11-12, a možete si zamisliti šok kada sam primjerila ove hlače u tom broju i vidjela da su mi PREVELIKE eek Da, nevjerojatno znam, ali stala sam u hlače broj 9-10 (?!) za djevojčice visine 140cm. Nije li to čudno? Zar nije smiješno da osoba koja nosi čisti broj 34 i cipele 36, u dječjem dućanu stane u odjeću koja bi brojem trebala biti puuuunooo manja nego što jest? Balerinke u dotičnom dućanu u broju 34 su mi malo na knap, 35 malo velik haha. Ovo postaje apsurdno. Shvaćam da su djeca sve krakatija, tj veća, ali onda bi trebali i etikete mijenjati rofl O veličinama stvari u "dućanima za odrasle" ne želim ni pričati. Živcira me to. Ako je populacija sve deblja, dodajte veće brojeve, a ne stavljati etiketu sa brojem 36 na majicu/haljinu/hlače koje su očito puno veće. Vjerujem da je to u neku ruku marketinški trik, ali gdje ćemo se mi niski i sitniji ljudi oblačiti za par godina, na odjelu za novorođenčad? rofl Svašta.

Kombinacija je prekjučerašnja, za fax i kavice na suncu.



Čitamo se!

B. fino

Robica: top i kardigan Zara; balerinke Tally Weijl; sako C&A; torba vintage; hlače Zara Kids; nakit Accessorize

1
2
3
4

- 10:03 - Komentiraj (42) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.