utorak, 22.03.2011.

Pink.

Bok sretan

Budući da je subota bila sva nekakva siva i tmurna, odlučila sam za izlazak unijeti malo boje. Haljina, ovom prilikom nošena kao top, mi je jedna od omiljenijih u mom ormaru. Sjećam se da sam je gledala i gledala u dućanu i na kraju sam je morala kupiti jer je ostala u mom broju cerek. Haljina je sama po sebi jako efektna i lude boje pa nisam pretjerivala sa dodacima. Radije sam je ovako obukla na traper-tajice jer je jaakooo sexy, a ovako sam malo ublažila taj efekt rofl. Izlazak je bio super, zezancija i čaganje na nivou. Gore sam imala pepito tamnosivi kaput (znate ga zubo), zaboravih slikati, nemojte zamjeriti.

p.s. nemam puno slika jer mi je većina iz nekog razloga ispala (pre)mutno. Netko me pitao zašto ne slikam selftimerom - komplicirano mi je jer se obično nabrzak poslikam netom prije no što izađem iz stana, a s tim mi se otegne jer ne znam kako će ispasti fotka, pa namještanje, pa čekanje, itd...probat ću nabaviti onaj okidač pa će onda biti bolje (i brže) zubo
Eto, do čitanja!

B. fino

Robica: haljina (nošena kao top) Miss Selfridge; traper-tajice Zara Kids; cipele Bershka; ogrlica Accesoires

1
2

- 00:02 - Komentiraj (33) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.