srijeda, 16.03.2011.

What'd I say

Bok sretan

Jučerašnji dan nije bio pretjerano zanimljiv, red faxa, red kave...izdvojila bih članak na Zagrebanciji koji me posebno razveselio cerek

Mislim da sam najsretnija osoba na svijetu što se u dućanima ponovno mogu naći meni omiljene "šos-hlače". Nosila sam ih cijelo djetinjstvo i obožavala ih. Ne samo da super izgledaju, već su i praktične ako puhne neki vjetar zubo

Eto, neću duljiti...čitamo se!



B. fino

Robica: top (nekada bio dio haljine) i balerinke Zara; šos-hlače Bershka; sako C&A; torba i naušnice vintage; sunčane naočale Topshop (ja ih prefarbala); remen DIY; sat Seiko; narukvica H&M

1
2
3
4

- 13:57 - Komentiraj (37) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.