ponedjeljak, 07.03.2011.

1, 2, 3!

Bok sretan

Ovaj put neću duljiti sa uvodom pa evo tri kombinacije od prošlog tjedna wink
Prva je bila za fax i kavu, lagana kombinacija jer mi je na faxu tropska klima i živa se skuham kad imam na sebi vestu ili tako nešto. rofl Druga je od subotnjeg izlaska koji je bio fenomenalan. Napokon sam navukla na sebe "Tapeta" haljinu, s kojom sam oduševljena cerek (mali info - na H&M shop online je snižena na nevjerojatnih 7,95E, a dolje niže u jednom od starih postova imate link kako naručiti i preko koga). Budući da je haljina sama po sebi jako efektna, nisam je previše nakinđurila zubo. Treća i posljednja kombinacija u ovom postu je jučerašnja Rehab kombinacija za predvečernju kavu s Ari i čašicu razgovora.

Sutra idem na jedan press bunch (hvala PRiredbi) te na sastanak za volontiranje na Fashion.hr-u sretan Bit će to uzbudljiv dan zubo

Ugodno sam se iznenadila kada sam u ovom broju Stilista ugledala svoju fotku zubo
Čitamo se!

B. fino

U Stilistu:
075

Robica: suknja, balerinke i majica Zara; šal i narukvica H&M; remen DIY; prsten Stradivarius; grilonke Polzela
1
2
3

Robica: Haljina H&M; nakit Accessorize i H&M; remen Zara Kids; cipele Miss Selfridge
4
5
6


Robica: suknja SHS Kuul; majica, prsten i šal H&M; kaput i balerinke Zara; grilonke Polzela; vestica Bershka
7
8
9

- 13:40 - Komentiraj (52) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.