utorak, 22.02.2011.

I Luv <3

Bok ekipo sretan

U subotu sam NAPOKON napravila video tutorijal za frčkanje kose zubo Već me sto godina to tražite pa eto, nadam se da će vam se svidjeti. Ali naravno da nije sve išlo glatko rofl Od toga da mi se zblesirao komp pa nemam video do kraja, do muke po uploadavanju na Flickr-u te na kraju YouTube-u. Na YouTube-u je još bio omanji problemčić jer su mi maknuli zvuk zbog copyrighta pjesama, ali i to je na kraju priče sređeno cerek Video je na kraju posta zubo

p.s. iduće subote ću napraviti tutorijal za valovitu frizuru koju sam imala za doček nove, a puno vas se raspitivalo "how to" sretan

Trebala sam obući H&M novu predivnu haljinu, ali kako štikle nisam podigla kod postolara te haljina nije na kraju priče dovoljno skraćena, obukla sam ovo i super sam se osjećala u toj kombi sretan

M., A. i ja smo imale pravu turu po klubovima, bilo je zabavno, iako su me tako prokleto bolile noge.

Eto, neću duljiti, čitamo se!

Barbara fino

Robica: suknja i grilonke H&M; majica i cipele Bershka; nakit Accessorize i H&M

1
2
Picnik collage

(zažmirite na cigaretu pliz zubo)


- 01:01 - Komentiraj (29) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.