srijeda, 16.02.2011.

Black&Gold



Bok sretan

U subotu sam isfurala moj novi najdraži odjevni predmet, prekul top zubo Isprva sam ga htjela obući u kombinaciji sa suknjom, ali kako su mi crne štikle na popravku, a nemam blage veze gdje su mi ostale crne, odlučila sam se za hlače. Da, hlače. rofl Nemam puno slika, neke su mutne, jer sam se jaaakooo žurila pa nisam stigla kak spada poslikati kombinaciju..Nadam se da su ok ove fotke.
Svake prijestupne nosim hlače, doista rijetko...pogotovo za subotnji izlazak. Prijateljica bila u šoku rofl

Sutra imam informativni razgovor za jedno volontiranje, nadam se da će dobro proći sretan

I dalje je prodaja na FB stranici, škicnite naughty

Čitamo se!

B. fino

Robica: top H&M; čarapice Polzela; hlače Zara; cipele Mode Line (prerađene); nakit H&M i Accessorize; remen DIY

1
2

- 12:43 - Komentiraj (23) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.