petak, 11.02.2011.

Colors. Pretty colors. My colors.

Bok sretan

Napokon sam nakupovala hrpetinu materijala i krećem sa šivanjem. Jako se veselim novim šosekima i haljinama
cerek
bit će puno volana i mašnica, kao i obično rofl

Ovih dana me brine što još uvijek nisam riješila probleme na faxu, ne znam više tko je tu lud. Ali borim se i više se ne dam zezati. Bilo bi krasno kad bih našla praksu negdje, ali nemam blage veze gdje da uopće pitam. Voljela bih je odraditi u nekom modnom časopisu ili nešto takvo, ali ne bih se bunila da bude bilo što sretan
Svakih par dana kopam po oglasima za neki posao i niš. Prijavila se na bezbroj natječaja i nula bodova. Jedino što mi preostaje šivati odjeću i farbati tenisice. Krasna mi je pomisao na to da su mi šanse za zaposlenje toliko mizerne da mogu jedino lupati glavom o zid što sam upisala taj fax. Teško je naći posao, čak i honorarni, bez neke veze, jer tako to ide u našoj lijepoj Hrvatskoj. Žali bože novca i vremena. Čovjek bi pomislio da će se isplatiti to što smo uložili u moje obrazovanje zbog silnih statistika zaposlenja i ostalog. Studiram ekonomiju poduzetništva, a ne mogu se zaposliti honorarno niti u pekari. Krasno.

Morala sam to istresti iz sebe jer bi u protivnom pukla.

I dalje oslikavam tenisice, radim remene-mašne, javite se sretan Meni je svaka kuna dobrodošla, a vi ćete imati unikatan par tenisica ili nečeg drugog cerek
Prodaja na Fb pejđu i dalje postoji, zavirite, riješite me nepotrebnih stvari sretan

Dodala sam fejsbuk add-on sa desne strane ovdje na blogu pa možete još lakše posjetiti pejđ zubo

Na kraju samo da dodam, ako netko nije vidio, prodajem svoje Chanel dioptrijske naočale, divne su, ali su mi prevelike, te Hugo Boss preslatke sunčane naočale. Ne bi ih prodavala da mi ne trebaju nove dioptrijske naočale jer sam ćorava, a ove mi ne stoje baš najbolje otkad sam smršavila eek Jako ih volim i prekrasne su, ali life goes on.

Kombinacije su od prekjučer i jučer, nadam se da će vam se svidjeti sretan


Eto, zavšila sam sa blebetanjem, čitamo se!

B. fino

Robica: top, narukvica i suknja H&M; grilonke Polzela; sako, torba i balerinke Zara, osrali nakit Accessorize

c1
c2
c3
c4

Robica: košulja Benetton; grilonke Polzela; šorc H&M; balerinke i sako Zara; leptir-mašna DIY; torba vintage

c5
c6
c7

- 13:27 - Komentiraj (34) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.