srijeda, 26.01.2011.

Chuck :D

Bok! sretan

Napokon sam ulovila majicu sa likom Chuck Bassa cerek. Znam, djetinjasto, ali obožavam ga rofl Tako je Chuck bio s nama vani, plesao je i svašta nešto. Bilo je ludo i nezaboravno haha

Druga dobra stvar koja se desila zadnjih dana jest to da mi je mama napokon završila bundu, koja je bila godinama rasstavljena na dijelove i čekala bolje dane. Da me ne napadnu prijatelji životinja, bunda je vintage i stara je preko 20 godina, samo je prekrojena zubo Bila je užasna, čudan kroj, ogromna ramena i rukavi, a uska i duga do poda. Sad je chic, tričetvrt rukava i kratka cerek

Treća dobra stvar jest da sam otkrila divnu curu koja za vas naručuje stvari iz h&m shopa te sam sa zadovoljstvom naručila stvari. Napokon neki shopping rofl Uspjela sam puno uštedjeti tom kupovinom. 11 stvari za malo više od 100E je više no odlično. Jedva čekam da stigne paket.

A sad malo loših vijesti koje su gotovo potpuno uništile moje raspoloženje...Na faxu se stvorili problemi, opet, i ne znam kako da ih riješim. Da bar nađem neki posao pa da to sredim...prijavila sam se na desetke oglasa i ništa. Nevjerojatno.

Na facebook page-u od bloga
i dalje je prodaja odjeće i dodataka, dodala sam i sunčane te dioptrijske naočale, pogledajte sretan
Isto tako, budući da se bliži proljeće, počela sam sa oslikavanjem tenisica, balerinki- bilo koje platnene obuće, decoupage oslikavanje te izrada mašna-remena. Ako sve bude po planu, uskoro ću šivati suknje i haljinice wink


Neću duljiti, evo slika kombinacija od subotnjeg izlaska te od popodnevne kave od ponedjeljka.

Čitamo se!

B. fino

Robica: bunda vintage; grilonke i suknja H&M; cipele Miss Selfridge; majica Stradivarius: remen DIY
1
2

Robica: suknja i remen H&M; nakit Accessorize; balerinke Zara; dolčevita C&A; bunda vintage
3
4
5

- 13:21 - Komentiraj (21) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.