subota, 08.01.2011.

My dreams are in wonderland

Bok sretan

Zadnja dva dana su protekla u druženju s prijateljima te gledanju filmova. Ne škodi malo odmoriti od odmora, zar ne? zubo
Nadam se da vas ne pogađa ova južina previše. Štoviše, mene je razveselila jer nisam neki fan zime i hladnoće (ako je ne računamo skupa sa kuhanim vinom i punčom) pa male tegobe poput kronične nesanice i nisu tako strašne već produktivne. Uslijed vala kreative koje me ošinula u nekih 5 ujutro, osmislila sam neke suknjice i haljinice koje ću, nadam se, ubrzo sašiti.
Osim toga, užasno me pogađa što su napokon snižene Lanvin4H&M haljine na online shopu, ali ne znam kako da ih se domognem. Cvilim za onom haljinom od tila od prvih objavljenih fotografija kolekcije te rozom na cvjetove. No dobro, ako su mi suđene, čekat će me negdje kada napokon skupim novac za njih.

Napokon su počela sniženja po dućanima, ali ne veselim se pretjerano jer me razočaravaju svake godine iste stvari. Nije mi jasno zašto u nekim prodavaonicama od kupaca rade ovce. To se prvenstveno odnosi na bezobrazno i nekulturno varanje kupaca. Ako nešto 3 mjeseca dođe npr. 590kn, zašto na sniženju početna prekrižena cijena misteriozno naraste za skoro duplo, da kupac misli da je jeftino prošao? Ako nova cijena bude 500? Žalosno je da se to događa stalno i uvijek u istim dućanima. Druga nebuloza je misteriozno nestajanje artikala netom prije sniženja, koji se isto misteriozno nakon par tjedana ponovno pojave na policama kao, pogađate, nova kolekcija. Mango, zara...dug je taj popis dućana. Nažalost, ne mogu si priuštiti bojkotiranje tih dućana jer imaju relativno pristupačne cijene, ali ovo što rade je stvarno ružno.

Eto, neću vas više gnjaviti, čitamo se! fino

B.

p.s. Sretna sam kako napreduje rasprodaja na fb fan stranici bloga. Ovih dana ću dodavati još stvarčica :)



Srijeda
Robica: sve osim čizama H&M; čizme Zara

1
2
3


Četvrtak
Robica: kaput Miss Selfridge; suknja, balerinke i dolčevita Zara; šal i rukavice mamino; nakit H&M; grilonke Polzela

1
2
3

- 03:07 - Komentiraj (31) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.