ponedjeljak, 03.01.2011.

2011 finally

Bok ekipo! sretan
Prvo da Vam svima čestitam sve najbolje u ovoj godini, nek Vam se sve želje i željice, ma koliko naizgled bile sulude, ostvare!
Iskreno, jedva sam dočekala kraj lude 2010. godine. Sa sigurnošću mogu reći da je to bila jedna od mojih turbulentnijih godina. Puno odlaženja iz krajnosti u krajnost, još više nepredviđenih događaja, više loših no dobrih, ali i to je prošlo. Recimo da mi se puno planova srušilo kao kula od karata. Ali kao što sam tu negdje gore napisala, bila je to godina krajnosti pa je bilo i nekih zaista dobrih događaja. Kao najbolji period mogla bih izdvojiti ljeto i druženje sa starim i novim prijateljima, kada je sve bilo u redu.
Bila je to godina u kojoj sam napokon otvorila oči i vidjela mnoge stvari koje sam godinama uspješno "mela pod tepih". Ne mogu reći da sam jako razočarana, već tužna zbog nepravda i loše sreće, ali što je, tu je.
Kratki rezime bi bio: fax - stoji na mjestu, ljubav - 0 bodova, posao također 0 bodova. Što reći, vole me Murphyjevi zakoni rofl
Hvala još jednom mojim bliskim prijateljima koji su mi odvlačili misli od negativnih stvari te me tjerali na optimizam! Najbolji ste!
Iskreno se nadam da će mi ove godine napokon krenuti. Želim diplomirati i upisati postdiplomski studij, koji nisam mogla ove godine, želim posao koji će me imalo ispunjavati, želim ostvariti neke planove i putovanja...Znam, želim puno toga, ali mislim da je vrijeme da za promjenu dobijem što zaslužujem. Ako ostvarim bar jednu stvar, bit ću sretna. Valja težiti velikim stvarima, ali veseliti se svemu dobrom što nam život pruža.

Hvala i Vama, vjernim čitateljima, volim Vas uveseljavati kombinacijama i tu i tamo kojom crticom iz života. Puno mi znači Vaša podrška i sve ostalo!

Za "najluđu" noć u godini, koja uvijek na kraju priče ispadne sve osim najluđa, htjela sam crvenu haljinu. Kažu da crveno donosi sreću u ljubavi pa nisam htjela riskirati roflzubo. Kako zbog kroničnog nedostatka novca, a i nemogućnosti nalaska pristojne haljine koja mi se sviđa, nagovorila sam mamu da mi sašije jednu. Naravno, ne može sve teći glatko kod mene zubo. Prvo problemi oko nalaska crvenog pliša kojeg na kraju nismo našle, već tamnije crvenog, do oglušivanja na obećanje za šivanje haljine te na kraju šivanja same dan prije stare godine rofl Kroj je uzet od druge plišane haljine koju sam nosila prošle godine na proslavu Nove, sa malo izmjenjenim dijelovima. Leđa smo napravile otvorena te smo dodale veeeliiiku mašnu sretan
Na kraju priče haljina je super ispala i obožavam je cerek
Izlazak je bio dobar, ali znalo je biti i boljih wink
Obećala sam puno fotki s nove, ali kako ja nisam navikla fotkati vani, imala sam čak 3 fotografije izlaska rofl. Ne zamjerite mutavim facama zubo

Eto ekipo, oduljila sam sa baljezganjem, uživajte mi!

p.s. još jednom podsjećam na prodaju robice na facebook stranici wink


B. xoxo

Robica: haljina šivana; najlonke Tally Weijl; nakit Stradivarius; cipele Miss Selfridge; (na sebi sam imala i moju vintage bundu, zaboravila sam je slikati, ali znate kako izgleda wink)

1
2
3
4

Na praktički jedinim fotkama od izlaska su moje dvije drage prijateljice Ariana i Ana cerek

041
044

- 15:32 - Komentiraj (35) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.