srijeda, 01.12.2010.

All this & all that

Bok! sretan
Opet sam imala poteškoća sa blog.hr ovih dana te sam ozbiljno počela razmatrati preseljenje na neku domenu ili drugi blog servis od iduće godine. Sve ću javiti na vrijeme.
Prošao je i DFWZ, malo sam se razočarala zbog raznih propusta u organizaciji, ali na kraju priče je bilo ok. Prvenstveno mi je drago što smo se mi blogerice našle na okupu i družile. Omiljeni dio večeri je bio poslije revija u obližnjoj birtiji rofl. Revije su bile neke loše, neke dobre, neke su imale fora show, zarazliku od kolekcije. Zaljubila sam se u ružičastu haljinu Victora de Suoze, koja se naposlijetku i poderala. Neću gnjaviti sa opisima kolekcija i sa nekim razočaranjima, jer se u potpunosti slažem sa svojim blogericama kolegicama, koje su na svojim blogovima sve rekle.
Iznimno mi je žao što nisam stigla pofotkati kombinaciju od subote, jer mi je jako prirasla srcu. U Polyvore-u sam pokušala reproducirati kombinaciju zubo Cipele su iste, najlonke isto, ogrlica je vrlo slična, ali iz Accessorizea, a haljina je vrlo slična, samo što je od čipke sretan

Eto, neću duljiti.

Čitamo se!

B. fino

Petak DFWZ
dfw1
dfw2
dfw3
Robica: košulja Zara Kids; suknja nošena kao haljina Second hand shop Kuul; ogrlica prsten mašna Accessorize; drugi prsten H&M; cipele Bershka; grilonke Topshop; bunda vintage


Subota kava
leo1
leo2
leo3
Robica: bunda Mango; grilonke i suknja H&M; sunčane naočale Hrelić; cipele Miss Selfridge; majica i kardigan Zara

Subota DFWZ



Ponedjeljak kava
b1
b2
b3
Robica: suknja i kaput H&M; ogrlica i prsten Accessorize; dolčevita Zara; grilonke Terranova; cipele Bershka

- 12:22 - Komentiraj (69) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.