ponedjeljak, 25.10.2010.

Big post :)

Bok sretan

Prošao je još jedan vrlo zanimljiv vikend, bila sam na sto strana. U četvrtak sam nabavila prekrasnu suknju u Second hand shopu Kuul, koju sam obukla u petak na Noći hrvatskih modnih dizajnera powered by Dreft. Na NHMD-u smo se best frendica i ja dobro zabavile. Najzanimljivije su nam bile Aldukove haljine i stvari iz ELFS-a, koji su nas oduševili zaigranim kreacijama. U svakom slučaju vrlo zanimljivo i zabavno iskustvo. Do kraja večeri smo se dobrano smrznule, ali vrijedilo je. Subotnji izlazak je bio jednom riječju lud, oporavljala sam se cijeli prošli dan haha. Izgubila sam jedan jako drag prstena, ali nema veze. Bit će još prstenja rofl

Iako ovdje sa desne strane pišu neke stvari o meni, željela bih za idući post napraviti nešto malo drugačije. Šaljite mi pitanja, što biste htjeli znati o meni, budite što originalniji zubo Unaprijed napominjem da neću odgovarati na nepristojna pitanja belj

Isprobala sam fotić u četvrtak, zadovoljna sam fotkama, pa ću ubuduće slikati sa njim zubo

p.s. Hvala Ljupki na fotki cerek

Eto, čitamo se ubrzo! cerek

Uživajte!

B. fino

Četvrtak
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Robica: grilonke i vesta Zara; haljina i marama H&M; mašna DIY; gležnjače zara Kids; imala sam sivi kaputić, ali sam ga zaboravila slikati

Petak
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Robica: sako Zara; haljina i gležnjače Zara Kids; mašna DIY

Petak - NHMD
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Robica: suknja Second Hand Kuul; majica Zara Kids; cipele Deichmann; najlonke Max Mara; jakna Zara; šal C&A; remen Miss Selfridge

Subota izlazak
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Robica: haljina nošena kao suknja, grilonke, top, remen i nakit H&M; cipele Bershka; kaput Miss Selfridge

- 13:45 - Komentiraj (46) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.