aparatczykovi zapisi

27.12.2006., srijeda

Zašto mi je Lačni Franz oduvijek bio glazba za zimsko doba

Bilo je to davne godine 1983. Išao sam u treći osnovne, dislociran u područnu školu Jakuševac, kao i većina dugavljana moje generacije (bilo nas je previše za taj osnovnjak). Te jeseni iz meni i dan-danas nejasnih razloga u zemlji je bila redukcija struje, i nije se mogla gledati televizija (kompjutere još nismo imali) te sve što je ostalo na raspolaganju, kad padne mrak i zavlada hladnoća, bilo je slušati tranzistor. I na tom tranzistoru sam čuo Lačnog Franza. Bila je to hladna i mračna jesen, i nastupila je vrlo ledena zima. Te jeseni moj stari je često putovao službeno. Moja stara nije bila oduševljena tom činjenicom i znala je biti ljubomorna. Znali su se svađati pod svijetlom svijeća. A na radiju se često vrtio Lačni Franz. Nikada neću zaboraviti to vrijeme, te kratke dane u područnoj školi Jakuševac, te tamne večeri uz svjetlost svijeća i glazbu s tranzistora. Došla je 1984. i neka druga vremena, barem je struje bilo. U Sarajevu je bila olimpijada i navijali smo za slovenske skijaše (naših tada nije valjda ni bilo, a i slovenci su bili naši, bar smo tako mislili) a meni se u glavi vrtio Lačni Franz
Mnogo godina kasnije, sada također davne 1996. bila je opet neka vrlo hladna zima. Imao sam lošu sezonu, jednu od par koje će uslijediti. Pao sam godinu na faksu, položio sveukupno 1 ispit (slovima: jedan). Lačni Franz je svirao u neko hladno doba u OTV domu. Otišao sam sam na koncert, nitko drugi nije bio raspoložen. Slijedeća godina bila mi je još gora od ove prethodne. Tih dana zime i uoči Božiča i Nove godine, često sam vrtio kazetu sa Lačnim Franzom, tako mi se urezalo u naviku slušati ga uvijek u ovo zimsko doba.
I godine prolaze, stvari se mijenjaju, iako je Lačni Franz dobar u svako doba godine, nekako mi uvijek najbolje sjedne kad je zima i kad su dani kratki...

Nego, ontopic,ima tko Lačnog Franza na MP3? Kazeta je već postala neslušljiva...

- 22:48 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi