antun kauzljar

nedjelja, 19.08.2007.

Koja je vjera prava?

Nedavno me moj osmogodišnji unuk pitao: ”Dida, koja vjera je prava?” Bilo je to nakon što je s roditeljima proputovao odlazeći na more u odlasku preko Hrvatske a u povratku preko Bosne i Hercegovine. Bilo je to, naravno, i nakon što je završio prvi razred.
Našao sam se u čudu. Što mu reći? Kako mu odgovoriti na njegovo „jednostavno” pitanje?
Prvo što mi je palo na pamet rekao sam mu da vjera ne može biti prava ili kriva (neprava). Vjeruješ ili ne vjeruješ. Pokušao sam tu svoju tvrdnju potkrijepiti nekim primjerima, ali mi se čini da nisam baš uspio. Nisam siguran da me je razumio.
Razmišljao sam poslije kako je on došao do takvog pitanja. Jeli pitanje posljedica nedovoljnog ili nepravilnog učenja na vjeronauku ili je čuo nekog starijeg da o tome raspravlja.
Molim, pomozite mi da i ja shvatim suštinu „prave vjere” jer nisam siguran da znam odgovor a kamoli da znam objasniti osmogodišnjem djetetu.

- 10:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #