body Part 2 - .Another Ending. - Blog.hr body

Part 2

"Zaboga, Anne. Hoćeš li se ikad bar malo potruditi bolje napraviti taj plié?"- strogo me prekinula iz snova u stvarnost profesorica baleta.

"Ovaj, oprostite."-rastreseno sam rekla i pokušala napraviti vježbu kako treba.

Oduvijek nisam voljela balet. Previše je bilo pravila, strogoće i ograničenja u tom plesu.
Ja sam uvijek bila i ostala za ritam, slobodu i brzinu pokreta.

Balet me ograničavao u svemu tome, a profesorica je baš uvijek prema meni bila manje ljubazna nego prema ostalima, iz meni nepoznatih razloga.
Jedva sam čekala završetak sata.
Za vrijeme pauze pojela sam sendvič i jogurt i otišla na sljedeći predmet.


Nakon klavira, izašla sam iz škole i žurila se na stanicu. Trebala sam još naučiti geografiju sa sutrašnji test, a nisam ju stigla ni pogledati. Izvadila sam skripte kako bih mogla učiti dok putujem kući. Po običaju, spotakla sam se o svoj dugi plavi šal koji je dosezao do poda, udarila nekog i strovalila se na pod. Brzo sam pokupila papire, strpala ih u torbu i pogledala u osobu na koju sam pala, već osjećajući kako crvenim u licu.

"Oprostite, stvarno vas nisam vidjela"-tiho sam zaustila. Podigla sam pogled. Tisuće emocija i sjećanja je navrlo u meni. Osjećala sam kako drhtim i kako mi oči suze.
Te oči. To moraju biti te oči. Treptala sam već suznim očima, ne vjerujući u ono što vidim.

"Hej, jesi li dobro? Nisi se valjda ozljedila?"- upitao me dubok muški glas. Kuštrava i čupava kosa lepršala mu je na povjetarcu.

"Do-do-dobro sam"-jedva sam izustila i dalje opsjednuto zureći u njega.
"Oh, onda u redu. Ovaj. Trebao bih ići sad."-rekao je smeteno i okrenuo se.
"Čekaj! Užasno si mi poznat. Bi li te smetalo ako te pitam otkud dolaziš?"-sramežljivo sam pitala.

Ponovno se okrenuo u mom smjeru. Imao je nedokučiv izraz lica. Ali zasigurno sam mogla vidjeti dozu patnje.
"Mislim da se to tebe nimalo ne tiče. Sad zbilja moram ići."

Gledala sam za njim. Još sam uvijek drhtala i nisam mogla vjerovati onome što sam upravo vidjela.

To mora biti Jacob.
Mora.

Požurila sam doma ni taknuvši geografiju. Bila sam previše rastresena da bih išta učila.
Oklijevajući, ipak sam uzela telefon u ruke i natipkala broj.
Još uvijek sam ga znala jako dobro.
Činilo mi se da čekam cijelu vječnost da mi se netko javi.
U trenutku kada sam htjela prekinuti javio se grub i pomalo starački muški glas.

"Da?"-čulo se sa druge strane telefona.
"Ovaj. Dobra večer, trebala bih Jacob-a."-tiho sam rekla pokušavajući zvučati što službenije.
"Njega nema"
"Aha. Ovaj. A znate li kada bi možda mogao biti doma da ga ponovno nazovem?"-pitala sam bojeći se odgovora.
"Njega nema uopće. Odselio se. Tko ga treba?"

Prekinula sam i pokrila rukom usta.

Ne, to nije moguće.
To jednostavno nije moguće.
Ne smije biti!

Nisam mogla prestati drhtati.
Otišla sam se istuširati, nadajući se da će me topla voda opustiti.
Upalilo je, ali samo nakratko.

Bit će ova duga noć-progunđala sam u sebi i legla na krevet pokušavajući izbaciti misli iz svoje glave.

Bilo je teško zaspati. Konstantno mi se pokazivala scena njegovog pogleda i odlaska. I dubokog glasa, i čupave kose.
Suze su mi samo tekle kada sam se prisjećala svojeg djetinjstva.
Tako sam u suzama, glavobolji i tišini utonula u san.



11.02.2009. | 20:07 | | 15 | Komentiraj | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Rujan 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

.Hello.

Anne Valérie Hash

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

She walked by the ocean,
And waited for a star,
To carry her away.

Feelin' so small,
At the bottom of the world,
Lookin' up to God.

She tries to take deep breaths,
To smell the salty sea,
As it moves over her feet.


Lara Stone

Image and video hosting by TinyPic

Seems like yesterday we were sixteen
We were the rebels of the rebel scene
We wore Doc Martens in the sun
Drinking vintage cider having fun
We were, drinking vintage cider having fun


Jacob Stalker

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

I need your affection all the way
The world has changed or I've changed in a way
I try to remain
I'm trying not to go insane
I need your affection all the way

Lily Dark
Image and video hosting by TinyPic

Sarah Davidson
Image and video hosting by TinyPic

Credits

dizajn : patka dizajn
picture: catpuff-noir
base code: sugarmeemee